top of page

Formy vzdelávania

Online prednášky

  • pasívne (do 500 účastníkov) 

  • interaktívne (do 30 účastníkov, využitie polls, workcloud, quiz, break rooms, diskusia, chat, whiteboard...)

  • možnosť úpravy na mieru

  • 1-2hod tech. podpory z našej strany

  • Zoom/Teams/Meet

  • možnosť nahrávania

  • zdieľanie prezentácie

  • formulár spätnej väzby

Prezenčné
prednášky

  • pasívne (bez limitu účastníkov) 

  • interaktívne (do 30 účastníkov, využitie polls, workcloud, quiz, skupinové úlohy, diskusia, whiteboard, VR, ...)

  • možnosť úpravy na mieru

  • 1-2 hod tech. podpory z našej strany

  • možnosť hybridnej formy (súčasne          s online účastníkmi)

  • možnosť nahrávania

  • zdieľanie prezentácie

  • formulár spätnej väzby

Interaktívne
workshopy

  • interaktívne, zážitkové (do 30 účastníkov, využitie polls, workcloud, quiz, skupinové úlohy, diskusia, whiteboard, VR, ...)

  • min 2 lektorky/i z našej strany

  • úpravy témy na mieru

  • 2,5-6 hod (celodenné)

  • tech. podpora z našej strany

  • zdieľanie prezentácie

  • formulár spätnej väzby

Self-paced online vzdelávanie

  • vlastným tempom na našej vzdelávacej platforme edu.skilloria.sk

  • bez limitu účastníkov

  • moduly obsahujú videá, doplnkové materiály (pre ďalšie štúdium, prac. zošit na tlač), diskusiu v skupine, automatizované vyhodnotenie vedomostí (kvíz, matching QAs, skupinové úlohy a pod.)

  • možnosť úpravy na mieru

  • 4-16 modulov

  • tech. podpora a reporting z našej strany

  • formulár spätnej väzby

  • záverečný certifikát

Blended learning

  • vlastným tempom na našej vzdelávacej platforme eduskilloria.sk v kombinácií s pravidelnými online stretnutiami                  s lektorom/kou a skupinou naživo

  • maximálne 30 účastníkov

  • moduly obsahujú videá, doplnkové materiály (pre ďalšie štúdium, prac. zošit na tlač), diskusiu v skupine, automatizované vyhodnotenie vedomostí (kvíz, matching QAs, skupinové úlohy a pod.)

  • možnosť úpravy na mieru

  • 4-16 modulov/týždňov

  • tech. podpora a reporting z našej strany

  • formulár spätnej väzby

  • záverečný certifikát

Diverzita a inklúzia (DEI)

  • Úvod do DEI
    Prednáška poskytuje firmám základné pochopenie diverzity, rovnosti a inklúzie (DEI) a vysvetľuje ich kľúčovú úlohu v modernom pracovnom prostredí. Diverzita zahŕňa rôznorodosť tímov, rovnosť zabezpečuje spravodlivé zaobchádzanie a inklúzia vytvára prostredie, kde sa každý cíti vítaný a môže plne prispieť. Diskutujeme o tom, prečo je DEI dôležité pre zlepšenie pracovnej kultúry, inovácie a finančných výsledkov organizácie. A tiež, ako sa táto týka všetkých a rovnako z nej všetci môžu ťažiť.
  • Nevedomé predsudky
    Čo sú to nevedomé predsudky a ako ovplyvňujú naše zmýšľanie, rozhodnutia a konanie? Na praktických príkladoch si ukážeme, ako robí náš mozog tzv. kognitívne stratky a ako to môže ovplyvňovať naše pracovné vzťahy. Vysvetlíme si, aká je cesta k eliminovaniu škodlivých nevedomých predsudkov pri rôznych pracovných procesoch, identifikujeme si kľúčové aspekty rozmanitosti a najmä si zodpovieme otázku, prečo je diverzita pre firmy prínosom, prečo sa táto téma týka nás všetkých a akú rolu v jej udržaní zohráva inkluzívne správanie.
  • Interkultúrne kompetencie
    Na tomto workshope sa zameriame na rozvoj interkultúrnych kompetencií a ich význam v dnešnom globalizovanom svete. Preberieme nielen tradičné IQ a emocionálny (EQ), ale aj kultúrny kvocient (CQ), ktorý je kľúčový pre úspech v medzikultúrnych situáciách. Účastníci sa naučia porozumieť a efektívne komunikovať s ľuďmi z rôznych kultúr, rozvíjať empatiu a flexibilitu vo vzťahoch s kolegami a obchodnými partnermi. Získajú nástroje na riešenie konfliktov a budovanie vzťahov v multikultúrnom prostredí a posilnia svoju schopnosť prispievať k medzikultúrnemu dialógu a spolupráci.
  • Emocionálna inteligencia
    V dnešnom dynamickom obchodnom prostredí je emocionálna inteligencia (EI) jednou z najdôležitejších schopností pre lídrov aj členov tímov. Naša prednáška “Emocionálna inteligencia: Kľúč k úspechu v biznise” vám poskytne hlboký pohľad na to, ako rozvíjať a využívať EI na pracovisku. Naučíte sa rozpoznať a riadiť vlastné emócie, ako aj efektívne porozumieť a reagovať na emócie ostatných. Diskutujeme o praktických stratégiách na zlepšenie medziľudských vzťahov, zvýšenie tímovej spolupráce a riešenie konfliktov. Spojením teórie s reálnymi príkladmi z praxe získate nástroje na budovanie silnejšej, angažovanejšej a produktívnejšej pracovnej kultúry. Prednáška sa zameriava na konkrétne situácie, ktoré zažívate každý deň - od vedenia tímov a efektívnej komunikácie až po riadenie stresu a zvyšovanie pracovnej pohody. Bez ohľadu na veľkosť vašej organizácie alebo odvetvie, v ktorom pôsobíte, emocionálna inteligencia môže byť vašou tajnou zbraňou pre dosiahnutie excelentnosti v biznise.
  • Spojenectvo
    Správne politiky samé osebe nedokážu zmeniť pracovnú kultúru. Je nevyhnutné, aby sa zamestnanci stali súčasťou tejto zmeny. Tu prichádza na rad spojencovstvo. Výskum ukazuje, že spojenci neovplyvňujú len jednu osobu naraz. Inšpirujú aj ostatných, aby pôsobili ako agenti zmien, čím vytvárajú kultúru prijatia a podpory. Jednoducho povedané, spojencovstvo je silná sila pre dobro. Workshop Spojencovstvo v práci pomáha preklenúť túto medzeru tak, že umožňuje zamestnancom na každej úrovni vašej organizácie identifikovať konkrétne spôsoby, ako konať, aby mali pozitívny vplyv na svoje okolie.
  • Ocenenie je nová tolerancia
    Zapojte sa do tohto webinára, aby ste zistili, prečo tolerancia nie je cieľom a prečo nestačí na zmenu myslenia a postoja ľudí. Naučte sa praktické stratégie na vytvorenie kultúry prijatia a úcty, kde prosperuje rozmanitosť a každý sa cíti ocenený a zahrnutý. Poďme sa venovať spôsobom, ako identifikovať a odstrániť násilie, obťažovanie a šikanovanie na pracovisku a spoločne budovať inkluzívne pracovné prostredie!
  • Veková diverzita/Age management
    Prednáška zdôrazňuje význam začlenenia zamestnancov rôznych vekových skupín pre dynamické a inovatívne pracovné prostredie. Veková diverzita prináša kombináciu skúseností, perspektív a zručností, čo môže zvýšiť efektivitu a kreativitu tímu - ak je na to tím pripravený. Diskutujeme o výhodách a výzvach spojených s riadením vekovo rôznorodých tímov, vrátane predchádzania generačným konfliktom a podpory medzigeneračného učenia. Poskytneme praktické stratégie pre úspešný age management, vrátane prispôsobenia pracovných podmienok, ponuky flexibilných pracovných možností a vytvárania inkluzívnej kultúry, kde sa všetky vekové skupiny cítia vážené a podporované. Zameriame sa aj na vývoj programov mentorstva a kontinuálneho vzdelávania, ktoré umožnia zamestnancom všetkých vekových kategórií rozvíjať svoje zručnosti a prispievať k úspechu organizácie.
  • Inkluzívna komunikácia
    Prečo je inkluzívna komunikácia dôležitá? Ako správne používať rodovocitlivý jazyk či jednoduchú slovenčinu? Ako sa inkluzívna komunikácia prejavuje v každodennej interakcii s inými či už na pracovisku alebo mimo neho?Aké sú základné princípy inkluzívnej komunikácie pri internej alebo externej komunikácií s klientmi/kami či spoločnosťou? Dozvieme sa aj to, ako nám pri inkluzívnej komunikácií vie pomôcť umelá inteligencia.
  • Ako vo firme rozbehnúť zamestnanecké skupiny
    Čo sú to zamestnecké skupiny a akú funkciu plnia na pracovisku? Priblížime si jednoduchý návod ako založiť na svojom pracovisku zamestnanecké skupiny, podporiť komunitné organizovať s cieľom zvýšiť spokojnosť a angažovanosť nášho zamestnanectva, vytvoriť bezpečný priestor na pracovisku či ako implementovať opatrenia, ktoré prinášajú skutočnú (pozitívnu) zmenu.
  • DEI stratégia: Ako na to?
    Akú úlohu zohráva podpora rozmanitosti a inklúzie na pracovisku? Ako ju zmerať, aké dáta sledovať? Ukážeme si, ako možno mapovať rozmanitosť a inklúziu na pracovisku a ako ju pretaviť do merateľných cieľov a stratégie. Povieme si aj o tom, ako na participatívne audity či mzdové rozdiely.

Manažérske vzdelávanie

  • Úvod do DEI
    Prednáška poskytuje firmám základné pochopenie diverzity, rovnosti a inklúzie (DEI) a vysvetľuje ich kľúčovú úlohu v modernom pracovnom prostredí. Diverzita zahŕňa rôznorodosť tímov, rovnosť zabezpečuje spravodlivé zaobchádzanie a inklúzia vytvára prostredie, kde sa každý cíti vítaný a môže plne prispieť. Diskutujeme o tom, prečo je DEI dôležité pre zlepšenie pracovnej kultúry, inovácie a finančných výsledkov organizácie. A tiež, ako sa táto týka všetkých a rovnako z nej všetci môžu ťažiť.
  • Nevedomé predsudky
    Čo sú to nevedomé predsudky a ako ovplyvňujú naše zmýšľanie, rozhodnutia a konanie? Na praktických príkladoch si ukážeme, ako robí náš mozog tzv. kognitívne stratky a ako to môže ovplyvňovať naše pracovné vzťahy. Vysvetlíme si, aká je cesta k eliminovaniu škodlivých nevedomých predsudkov pri rôznych pracovných procesoch, identifikujeme si kľúčové aspekty rozmanitosti a najmä si zodpovieme otázku, prečo je diverzita pre firmy prínosom, prečo sa táto téma týka nás všetkých a akú rolu v jej udržaní zohráva inkluzívne správanie.
  • Interkultúrne kompetencie
    Na tomto workshope sa zameriame na rozvoj interkultúrnych kompetencií a ich význam v dnešnom globalizovanom svete. Preberieme nielen tradičné IQ a emocionálny (EQ), ale aj kultúrny kvocient (CQ), ktorý je kľúčový pre úspech v medzikultúrnych situáciách. Účastníci sa naučia porozumieť a efektívne komunikovať s ľuďmi z rôznych kultúr, rozvíjať empatiu a flexibilitu vo vzťahoch s kolegami a obchodnými partnermi. Získajú nástroje na riešenie konfliktov a budovanie vzťahov v multikultúrnom prostredí a posilnia svoju schopnosť prispievať k medzikultúrnemu dialógu a spolupráci.
  • Emocionálna inteligencia
    V dnešnom dynamickom obchodnom prostredí je emocionálna inteligencia (EI) jednou z najdôležitejších schopností pre lídrov aj členov tímov. Naša prednáška “Emocionálna inteligencia: Kľúč k úspechu v biznise” vám poskytne hlboký pohľad na to, ako rozvíjať a využívať EI na pracovisku. Naučíte sa rozpoznať a riadiť vlastné emócie, ako aj efektívne porozumieť a reagovať na emócie ostatných. Diskutujeme o praktických stratégiách na zlepšenie medziľudských vzťahov, zvýšenie tímovej spolupráce a riešenie konfliktov. Spojením teórie s reálnymi príkladmi z praxe získate nástroje na budovanie silnejšej, angažovanejšej a produktívnejšej pracovnej kultúry. Prednáška sa zameriava na konkrétne situácie, ktoré zažívate každý deň - od vedenia tímov a efektívnej komunikácie až po riadenie stresu a zvyšovanie pracovnej pohody. Bez ohľadu na veľkosť vašej organizácie alebo odvetvie, v ktorom pôsobíte, emocionálna inteligencia môže byť vašou tajnou zbraňou pre dosiahnutie excelentnosti v biznise.
  • Spojenectvo
    Správne politiky samé osebe nedokážu zmeniť pracovnú kultúru. Je nevyhnutné, aby sa zamestnanci stali súčasťou tejto zmeny. Tu prichádza na rad spojencovstvo. Výskum ukazuje, že spojenci neovplyvňujú len jednu osobu naraz. Inšpirujú aj ostatných, aby pôsobili ako agenti zmien, čím vytvárajú kultúru prijatia a podpory. Jednoducho povedané, spojencovstvo je silná sila pre dobro. Workshop Spojencovstvo v práci pomáha preklenúť túto medzeru tak, že umožňuje zamestnancom na každej úrovni vašej organizácie identifikovať konkrétne spôsoby, ako konať, aby mali pozitívny vplyv na svoje okolie.
  • Ocenenie je nová tolerancia
    Zapojte sa do tohto webinára, aby ste zistili, prečo tolerancia nie je cieľom a prečo nestačí na zmenu myslenia a postoja ľudí. Naučte sa praktické stratégie na vytvorenie kultúry prijatia a úcty, kde prosperuje rozmanitosť a každý sa cíti ocenený a zahrnutý. Poďme sa venovať spôsobom, ako identifikovať a odstrániť násilie, obťažovanie a šikanovanie na pracovisku a spoločne budovať inkluzívne pracovné prostredie!
  • Veková diverzita/Age management
    Prednáška zdôrazňuje význam začlenenia zamestnancov rôznych vekových skupín pre dynamické a inovatívne pracovné prostredie. Veková diverzita prináša kombináciu skúseností, perspektív a zručností, čo môže zvýšiť efektivitu a kreativitu tímu - ak je na to tím pripravený. Diskutujeme o výhodách a výzvach spojených s riadením vekovo rôznorodých tímov, vrátane predchádzania generačným konfliktom a podpory medzigeneračného učenia. Poskytneme praktické stratégie pre úspešný age management, vrátane prispôsobenia pracovných podmienok, ponuky flexibilných pracovných možností a vytvárania inkluzívnej kultúry, kde sa všetky vekové skupiny cítia vážené a podporované. Zameriame sa aj na vývoj programov mentorstva a kontinuálneho vzdelávania, ktoré umožnia zamestnancom všetkých vekových kategórií rozvíjať svoje zručnosti a prispievať k úspechu organizácie.
  • Inkluzívna komunikácia
    Prečo je inkluzívna komunikácia dôležitá? Ako správne používať rodovocitlivý jazyk či jednoduchú slovenčinu? Ako sa inkluzívna komunikácia prejavuje v každodennej interakcii s inými či už na pracovisku alebo mimo neho?Aké sú základné princípy inkluzívnej komunikácie pri internej alebo externej komunikácií s klientmi/kami či spoločnosťou? Dozvieme sa aj to, ako nám pri inkluzívnej komunikácií vie pomôcť umelá inteligencia.
  • Ako vo firme rozbehnúť zamestnanecké skupiny
    Čo sú to zamestnecké skupiny a akú funkciu plnia na pracovisku? Priblížime si jednoduchý návod ako založiť na svojom pracovisku zamestnanecké skupiny, podporiť komunitné organizovať s cieľom zvýšiť spokojnosť a angažovanosť nášho zamestnanectva, vytvoriť bezpečný priestor na pracovisku či ako implementovať opatrenia, ktoré prinášajú skutočnú (pozitívnu) zmenu.
  • DEI stratégia: Ako na to?
    Akú úlohu zohráva podpora rozmanitosti a inklúzie na pracovisku? Ako ju zmerať, aké dáta sledovať? Ukážeme si, ako možno mapovať rozmanitosť a inklúziu na pracovisku a ako ju pretaviť do merateľných cieľov a stratégie. Povieme si aj o tom, ako na participatívne audity či mzdové rozdiely.

Podpora žien/matiek

  • Úvod do DEI
    Prednáška poskytuje firmám základné pochopenie diverzity, rovnosti a inklúzie (DEI) a vysvetľuje ich kľúčovú úlohu v modernom pracovnom prostredí. Diverzita zahŕňa rôznorodosť tímov, rovnosť zabezpečuje spravodlivé zaobchádzanie a inklúzia vytvára prostredie, kde sa každý cíti vítaný a môže plne prispieť. Diskutujeme o tom, prečo je DEI dôležité pre zlepšenie pracovnej kultúry, inovácie a finančných výsledkov organizácie. A tiež, ako sa táto týka všetkých a rovnako z nej všetci môžu ťažiť.
  • Nevedomé predsudky
    Čo sú to nevedomé predsudky a ako ovplyvňujú naše zmýšľanie, rozhodnutia a konanie? Na praktických príkladoch si ukážeme, ako robí náš mozog tzv. kognitívne stratky a ako to môže ovplyvňovať naše pracovné vzťahy. Vysvetlíme si, aká je cesta k eliminovaniu škodlivých nevedomých predsudkov pri rôznych pracovných procesoch, identifikujeme si kľúčové aspekty rozmanitosti a najmä si zodpovieme otázku, prečo je diverzita pre firmy prínosom, prečo sa táto téma týka nás všetkých a akú rolu v jej udržaní zohráva inkluzívne správanie.
  • Interkultúrne kompetencie
    Na tomto workshope sa zameriame na rozvoj interkultúrnych kompetencií a ich význam v dnešnom globalizovanom svete. Preberieme nielen tradičné IQ a emocionálny (EQ), ale aj kultúrny kvocient (CQ), ktorý je kľúčový pre úspech v medzikultúrnych situáciách. Účastníci sa naučia porozumieť a efektívne komunikovať s ľuďmi z rôznych kultúr, rozvíjať empatiu a flexibilitu vo vzťahoch s kolegami a obchodnými partnermi. Získajú nástroje na riešenie konfliktov a budovanie vzťahov v multikultúrnom prostredí a posilnia svoju schopnosť prispievať k medzikultúrnemu dialógu a spolupráci.
  • Emocionálna inteligencia
    V dnešnom dynamickom obchodnom prostredí je emocionálna inteligencia (EI) jednou z najdôležitejších schopností pre lídrov aj členov tímov. Naša prednáška “Emocionálna inteligencia: Kľúč k úspechu v biznise” vám poskytne hlboký pohľad na to, ako rozvíjať a využívať EI na pracovisku. Naučíte sa rozpoznať a riadiť vlastné emócie, ako aj efektívne porozumieť a reagovať na emócie ostatných. Diskutujeme o praktických stratégiách na zlepšenie medziľudských vzťahov, zvýšenie tímovej spolupráce a riešenie konfliktov. Spojením teórie s reálnymi príkladmi z praxe získate nástroje na budovanie silnejšej, angažovanejšej a produktívnejšej pracovnej kultúry. Prednáška sa zameriava na konkrétne situácie, ktoré zažívate každý deň - od vedenia tímov a efektívnej komunikácie až po riadenie stresu a zvyšovanie pracovnej pohody. Bez ohľadu na veľkosť vašej organizácie alebo odvetvie, v ktorom pôsobíte, emocionálna inteligencia môže byť vašou tajnou zbraňou pre dosiahnutie excelentnosti v biznise.
  • Spojenectvo
    Správne politiky samé osebe nedokážu zmeniť pracovnú kultúru. Je nevyhnutné, aby sa zamestnanci stali súčasťou tejto zmeny. Tu prichádza na rad spojencovstvo. Výskum ukazuje, že spojenci neovplyvňujú len jednu osobu naraz. Inšpirujú aj ostatných, aby pôsobili ako agenti zmien, čím vytvárajú kultúru prijatia a podpory. Jednoducho povedané, spojencovstvo je silná sila pre dobro. Workshop Spojencovstvo v práci pomáha preklenúť túto medzeru tak, že umožňuje zamestnancom na každej úrovni vašej organizácie identifikovať konkrétne spôsoby, ako konať, aby mali pozitívny vplyv na svoje okolie.
  • Ocenenie je nová tolerancia
    Zapojte sa do tohto webinára, aby ste zistili, prečo tolerancia nie je cieľom a prečo nestačí na zmenu myslenia a postoja ľudí. Naučte sa praktické stratégie na vytvorenie kultúry prijatia a úcty, kde prosperuje rozmanitosť a každý sa cíti ocenený a zahrnutý. Poďme sa venovať spôsobom, ako identifikovať a odstrániť násilie, obťažovanie a šikanovanie na pracovisku a spoločne budovať inkluzívne pracovné prostredie!
  • Veková diverzita/Age management
    Prednáška zdôrazňuje význam začlenenia zamestnancov rôznych vekových skupín pre dynamické a inovatívne pracovné prostredie. Veková diverzita prináša kombináciu skúseností, perspektív a zručností, čo môže zvýšiť efektivitu a kreativitu tímu - ak je na to tím pripravený. Diskutujeme o výhodách a výzvach spojených s riadením vekovo rôznorodých tímov, vrátane predchádzania generačným konfliktom a podpory medzigeneračného učenia. Poskytneme praktické stratégie pre úspešný age management, vrátane prispôsobenia pracovných podmienok, ponuky flexibilných pracovných možností a vytvárania inkluzívnej kultúry, kde sa všetky vekové skupiny cítia vážené a podporované. Zameriame sa aj na vývoj programov mentorstva a kontinuálneho vzdelávania, ktoré umožnia zamestnancom všetkých vekových kategórií rozvíjať svoje zručnosti a prispievať k úspechu organizácie.
  • Inkluzívna komunikácia
    Prečo je inkluzívna komunikácia dôležitá? Ako správne používať rodovocitlivý jazyk či jednoduchú slovenčinu? Ako sa inkluzívna komunikácia prejavuje v každodennej interakcii s inými či už na pracovisku alebo mimo neho?Aké sú základné princípy inkluzívnej komunikácie pri internej alebo externej komunikácií s klientmi/kami či spoločnosťou? Dozvieme sa aj to, ako nám pri inkluzívnej komunikácií vie pomôcť umelá inteligencia.
  • Ako vo firme rozbehnúť zamestnanecké skupiny
    Čo sú to zamestnecké skupiny a akú funkciu plnia na pracovisku? Priblížime si jednoduchý návod ako založiť na svojom pracovisku zamestnanecké skupiny, podporiť komunitné organizovať s cieľom zvýšiť spokojnosť a angažovanosť nášho zamestnanectva, vytvoriť bezpečný priestor na pracovisku či ako implementovať opatrenia, ktoré prinášajú skutočnú (pozitívnu) zmenu.
  • DEI stratégia: Ako na to?
    Akú úlohu zohráva podpora rozmanitosti a inklúzie na pracovisku? Ako ju zmerať, aké dáta sledovať? Ukážeme si, ako možno mapovať rozmanitosť a inklúziu na pracovisku a ako ju pretaviť do merateľných cieľov a stratégie. Povieme si aj o tom, ako na participatívne audity či mzdové rozdiely.

Vzdelávanie HR špecialistov (hard/soft skills)

  • Úvod do DEI
    Prednáška poskytuje firmám základné pochopenie diverzity, rovnosti a inklúzie (DEI) a vysvetľuje ich kľúčovú úlohu v modernom pracovnom prostredí. Diverzita zahŕňa rôznorodosť tímov, rovnosť zabezpečuje spravodlivé zaobchádzanie a inklúzia vytvára prostredie, kde sa každý cíti vítaný a môže plne prispieť. Diskutujeme o tom, prečo je DEI dôležité pre zlepšenie pracovnej kultúry, inovácie a finančných výsledkov organizácie. A tiež, ako sa táto týka všetkých a rovnako z nej všetci môžu ťažiť.
  • Nevedomé predsudky
    Čo sú to nevedomé predsudky a ako ovplyvňujú naše zmýšľanie, rozhodnutia a konanie? Na praktických príkladoch si ukážeme, ako robí náš mozog tzv. kognitívne stratky a ako to môže ovplyvňovať naše pracovné vzťahy. Vysvetlíme si, aká je cesta k eliminovaniu škodlivých nevedomých predsudkov pri rôznych pracovných procesoch, identifikujeme si kľúčové aspekty rozmanitosti a najmä si zodpovieme otázku, prečo je diverzita pre firmy prínosom, prečo sa táto téma týka nás všetkých a akú rolu v jej udržaní zohráva inkluzívne správanie.
  • Interkultúrne kompetencie
    Na tomto workshope sa zameriame na rozvoj interkultúrnych kompetencií a ich význam v dnešnom globalizovanom svete. Preberieme nielen tradičné IQ a emocionálny (EQ), ale aj kultúrny kvocient (CQ), ktorý je kľúčový pre úspech v medzikultúrnych situáciách. Účastníci sa naučia porozumieť a efektívne komunikovať s ľuďmi z rôznych kultúr, rozvíjať empatiu a flexibilitu vo vzťahoch s kolegami a obchodnými partnermi. Získajú nástroje na riešenie konfliktov a budovanie vzťahov v multikultúrnom prostredí a posilnia svoju schopnosť prispievať k medzikultúrnemu dialógu a spolupráci.
  • Emocionálna inteligencia
    V dnešnom dynamickom obchodnom prostredí je emocionálna inteligencia (EI) jednou z najdôležitejších schopností pre lídrov aj členov tímov. Naša prednáška “Emocionálna inteligencia: Kľúč k úspechu v biznise” vám poskytne hlboký pohľad na to, ako rozvíjať a využívať EI na pracovisku. Naučíte sa rozpoznať a riadiť vlastné emócie, ako aj efektívne porozumieť a reagovať na emócie ostatných. Diskutujeme o praktických stratégiách na zlepšenie medziľudských vzťahov, zvýšenie tímovej spolupráce a riešenie konfliktov. Spojením teórie s reálnymi príkladmi z praxe získate nástroje na budovanie silnejšej, angažovanejšej a produktívnejšej pracovnej kultúry. Prednáška sa zameriava na konkrétne situácie, ktoré zažívate každý deň - od vedenia tímov a efektívnej komunikácie až po riadenie stresu a zvyšovanie pracovnej pohody. Bez ohľadu na veľkosť vašej organizácie alebo odvetvie, v ktorom pôsobíte, emocionálna inteligencia môže byť vašou tajnou zbraňou pre dosiahnutie excelentnosti v biznise.
  • Spojenectvo
    Správne politiky samé osebe nedokážu zmeniť pracovnú kultúru. Je nevyhnutné, aby sa zamestnanci stali súčasťou tejto zmeny. Tu prichádza na rad spojencovstvo. Výskum ukazuje, že spojenci neovplyvňujú len jednu osobu naraz. Inšpirujú aj ostatných, aby pôsobili ako agenti zmien, čím vytvárajú kultúru prijatia a podpory. Jednoducho povedané, spojencovstvo je silná sila pre dobro. Workshop Spojencovstvo v práci pomáha preklenúť túto medzeru tak, že umožňuje zamestnancom na každej úrovni vašej organizácie identifikovať konkrétne spôsoby, ako konať, aby mali pozitívny vplyv na svoje okolie.
  • Ocenenie je nová tolerancia
    Zapojte sa do tohto webinára, aby ste zistili, prečo tolerancia nie je cieľom a prečo nestačí na zmenu myslenia a postoja ľudí. Naučte sa praktické stratégie na vytvorenie kultúry prijatia a úcty, kde prosperuje rozmanitosť a každý sa cíti ocenený a zahrnutý. Poďme sa venovať spôsobom, ako identifikovať a odstrániť násilie, obťažovanie a šikanovanie na pracovisku a spoločne budovať inkluzívne pracovné prostredie!
  • Veková diverzita/Age management
    Prednáška zdôrazňuje význam začlenenia zamestnancov rôznych vekových skupín pre dynamické a inovatívne pracovné prostredie. Veková diverzita prináša kombináciu skúseností, perspektív a zručností, čo môže zvýšiť efektivitu a kreativitu tímu - ak je na to tím pripravený. Diskutujeme o výhodách a výzvach spojených s riadením vekovo rôznorodých tímov, vrátane predchádzania generačným konfliktom a podpory medzigeneračného učenia. Poskytneme praktické stratégie pre úspešný age management, vrátane prispôsobenia pracovných podmienok, ponuky flexibilných pracovných možností a vytvárania inkluzívnej kultúry, kde sa všetky vekové skupiny cítia vážené a podporované. Zameriame sa aj na vývoj programov mentorstva a kontinuálneho vzdelávania, ktoré umožnia zamestnancom všetkých vekových kategórií rozvíjať svoje zručnosti a prispievať k úspechu organizácie.
  • Inkluzívna komunikácia
    Prečo je inkluzívna komunikácia dôležitá? Ako správne používať rodovocitlivý jazyk či jednoduchú slovenčinu? Ako sa inkluzívna komunikácia prejavuje v každodennej interakcii s inými či už na pracovisku alebo mimo neho?Aké sú základné princípy inkluzívnej komunikácie pri internej alebo externej komunikácií s klientmi/kami či spoločnosťou? Dozvieme sa aj to, ako nám pri inkluzívnej komunikácií vie pomôcť umelá inteligencia.
  • Ako vo firme rozbehnúť zamestnanecké skupiny
    Čo sú to zamestnecké skupiny a akú funkciu plnia na pracovisku? Priblížime si jednoduchý návod ako založiť na svojom pracovisku zamestnanecké skupiny, podporiť komunitné organizovať s cieľom zvýšiť spokojnosť a angažovanosť nášho zamestnanectva, vytvoriť bezpečný priestor na pracovisku či ako implementovať opatrenia, ktoré prinášajú skutočnú (pozitívnu) zmenu.
  • DEI stratégia: Ako na to?
    Akú úlohu zohráva podpora rozmanitosti a inklúzie na pracovisku? Ako ju zmerať, aké dáta sledovať? Ukážeme si, ako možno mapovať rozmanitosť a inklúziu na pracovisku a ako ju pretaviť do merateľných cieľov a stratégie. Povieme si aj o tom, ako na participatívne audity či mzdové rozdiely.

Vzdelávanie zamestnancov (hard/soft skills)

  • Úvod do DEI
    Prednáška poskytuje firmám základné pochopenie diverzity, rovnosti a inklúzie (DEI) a vysvetľuje ich kľúčovú úlohu v modernom pracovnom prostredí. Diverzita zahŕňa rôznorodosť tímov, rovnosť zabezpečuje spravodlivé zaobchádzanie a inklúzia vytvára prostredie, kde sa každý cíti vítaný a môže plne prispieť. Diskutujeme o tom, prečo je DEI dôležité pre zlepšenie pracovnej kultúry, inovácie a finančných výsledkov organizácie. A tiež, ako sa táto týka všetkých a rovnako z nej všetci môžu ťažiť.
  • Nevedomé predsudky
    Čo sú to nevedomé predsudky a ako ovplyvňujú naše zmýšľanie, rozhodnutia a konanie? Na praktických príkladoch si ukážeme, ako robí náš mozog tzv. kognitívne stratky a ako to môže ovplyvňovať naše pracovné vzťahy. Vysvetlíme si, aká je cesta k eliminovaniu škodlivých nevedomých predsudkov pri rôznych pracovných procesoch, identifikujeme si kľúčové aspekty rozmanitosti a najmä si zodpovieme otázku, prečo je diverzita pre firmy prínosom, prečo sa táto téma týka nás všetkých a akú rolu v jej udržaní zohráva inkluzívne správanie.
  • Interkultúrne kompetencie
    Na tomto workshope sa zameriame na rozvoj interkultúrnych kompetencií a ich význam v dnešnom globalizovanom svete. Preberieme nielen tradičné IQ a emocionálny (EQ), ale aj kultúrny kvocient (CQ), ktorý je kľúčový pre úspech v medzikultúrnych situáciách. Účastníci sa naučia porozumieť a efektívne komunikovať s ľuďmi z rôznych kultúr, rozvíjať empatiu a flexibilitu vo vzťahoch s kolegami a obchodnými partnermi. Získajú nástroje na riešenie konfliktov a budovanie vzťahov v multikultúrnom prostredí a posilnia svoju schopnosť prispievať k medzikultúrnemu dialógu a spolupráci.
  • Emocionálna inteligencia
    V dnešnom dynamickom obchodnom prostredí je emocionálna inteligencia (EI) jednou z najdôležitejších schopností pre lídrov aj členov tímov. Naša prednáška “Emocionálna inteligencia: Kľúč k úspechu v biznise” vám poskytne hlboký pohľad na to, ako rozvíjať a využívať EI na pracovisku. Naučíte sa rozpoznať a riadiť vlastné emócie, ako aj efektívne porozumieť a reagovať na emócie ostatných. Diskutujeme o praktických stratégiách na zlepšenie medziľudských vzťahov, zvýšenie tímovej spolupráce a riešenie konfliktov. Spojením teórie s reálnymi príkladmi z praxe získate nástroje na budovanie silnejšej, angažovanejšej a produktívnejšej pracovnej kultúry. Prednáška sa zameriava na konkrétne situácie, ktoré zažívate každý deň - od vedenia tímov a efektívnej komunikácie až po riadenie stresu a zvyšovanie pracovnej pohody. Bez ohľadu na veľkosť vašej organizácie alebo odvetvie, v ktorom pôsobíte, emocionálna inteligencia môže byť vašou tajnou zbraňou pre dosiahnutie excelentnosti v biznise.
  • Spojenectvo
    Správne politiky samé osebe nedokážu zmeniť pracovnú kultúru. Je nevyhnutné, aby sa zamestnanci stali súčasťou tejto zmeny. Tu prichádza na rad spojencovstvo. Výskum ukazuje, že spojenci neovplyvňujú len jednu osobu naraz. Inšpirujú aj ostatných, aby pôsobili ako agenti zmien, čím vytvárajú kultúru prijatia a podpory. Jednoducho povedané, spojencovstvo je silná sila pre dobro. Workshop Spojencovstvo v práci pomáha preklenúť túto medzeru tak, že umožňuje zamestnancom na každej úrovni vašej organizácie identifikovať konkrétne spôsoby, ako konať, aby mali pozitívny vplyv na svoje okolie.
  • Ocenenie je nová tolerancia
    Zapojte sa do tohto webinára, aby ste zistili, prečo tolerancia nie je cieľom a prečo nestačí na zmenu myslenia a postoja ľudí. Naučte sa praktické stratégie na vytvorenie kultúry prijatia a úcty, kde prosperuje rozmanitosť a každý sa cíti ocenený a zahrnutý. Poďme sa venovať spôsobom, ako identifikovať a odstrániť násilie, obťažovanie a šikanovanie na pracovisku a spoločne budovať inkluzívne pracovné prostredie!
  • Veková diverzita/Age management
    Prednáška zdôrazňuje význam začlenenia zamestnancov rôznych vekových skupín pre dynamické a inovatívne pracovné prostredie. Veková diverzita prináša kombináciu skúseností, perspektív a zručností, čo môže zvýšiť efektivitu a kreativitu tímu - ak je na to tím pripravený. Diskutujeme o výhodách a výzvach spojených s riadením vekovo rôznorodých tímov, vrátane predchádzania generačným konfliktom a podpory medzigeneračného učenia. Poskytneme praktické stratégie pre úspešný age management, vrátane prispôsobenia pracovných podmienok, ponuky flexibilných pracovných možností a vytvárania inkluzívnej kultúry, kde sa všetky vekové skupiny cítia vážené a podporované. Zameriame sa aj na vývoj programov mentorstva a kontinuálneho vzdelávania, ktoré umožnia zamestnancom všetkých vekových kategórií rozvíjať svoje zručnosti a prispievať k úspechu organizácie.
  • Inkluzívna komunikácia
    Prečo je inkluzívna komunikácia dôležitá? Ako správne používať rodovocitlivý jazyk či jednoduchú slovenčinu? Ako sa inkluzívna komunikácia prejavuje v každodennej interakcii s inými či už na pracovisku alebo mimo neho?Aké sú základné princípy inkluzívnej komunikácie pri internej alebo externej komunikácií s klientmi/kami či spoločnosťou? Dozvieme sa aj to, ako nám pri inkluzívnej komunikácií vie pomôcť umelá inteligencia.
  • Ako vo firme rozbehnúť zamestnanecké skupiny
    Čo sú to zamestnecké skupiny a akú funkciu plnia na pracovisku? Priblížime si jednoduchý návod ako založiť na svojom pracovisku zamestnanecké skupiny, podporiť komunitné organizovať s cieľom zvýšiť spokojnosť a angažovanosť nášho zamestnanectva, vytvoriť bezpečný priestor na pracovisku či ako implementovať opatrenia, ktoré prinášajú skutočnú (pozitívnu) zmenu.
  • DEI stratégia: Ako na to?
    Akú úlohu zohráva podpora rozmanitosti a inklúzie na pracovisku? Ako ju zmerať, aké dáta sledovať? Ukážeme si, ako možno mapovať rozmanitosť a inklúziu na pracovisku a ako ju pretaviť do merateľných cieľov a stratégie. Povieme si aj o tom, ako na participatívne audity či mzdové rozdiely.

Máte záujem?

Ak by ste chceli prostredníctvom odborného vzdelávania posunúť Vašu organizáciu vpred, vyplňte nasledujúci nezáväzný formulár a my Vás budeme následne kontaktovať a poradíme Vám, ako vybrať si tú správnu tému a formu alebo si vyskladať zmysluplnú sériu prednášok a vyhodnotiť dopad vzdelávania na Vašich zamestnancov.

Nenašli ste v našich témach, čo potrebujete? Nevadí, aj tak nám dajte vedieť a pripravíme Vám obsah na mieru. 

Ďakujeme za správu

Naši klienti

bottom of page